Orchideeënhoeve te Luttelgeest (1)


Een dagje heerlijk genieten met vriendin Ria.

Vorige week had ik heerlijk een dag vrij van het werk en heb ik een
geweldige dag gehad met vriendin Ria. We zijn op pad gegaan naar
de Orchideën Hoeve in Luttelgeest.  Dit paradijs is ontstaan door een uit
de hand gelopen hobby van de ouders van de huidige eigenaren "het verzamelen van
orchideën . Omdat ik (natuurlijk) veel te veel foto's heb gemaakt lijkt  het mij
verstandiger dit in gedeeltes te laten zien.


Making a trip with girlfriend Ria.

Last week I had a day of from work. We went to visit Orchideeënhoeve
at Luttelgeest. This paradise was started as a hobby  (collecting orchids)in a small barn,  by
the parents of the today's owners. But this hobby got out of controle and is
a paradise now to visit.


Ik hoop dat jullie het mij vergeven maar ik heb geen namen.

I am sorry but I have no names of the orchids.










Ook is hier een prachtige vlindertuin. Sommige vlinders zijn zo groot als mussen.

There is also a beautiful butterfly garden. Some are almost as big as a bird.

Mocht iemand interesse hebben om heen te gaan doe dit dan niet in een
weekend of feestdag. En ga dan vroeg in de ochtend heen. Er is zoveel
belangstelling voor deze hoeve dat het later op de dag heel druk is.

Een hartelijke groet uit
mijn kleine paradijs.


Reacties


Populaire posts