Orchideeën Hoeve Luttelgeest (4)

De laatste foto's van mijn uitstapje naar bovengenoemde hoeve

The last pictures of my trip to this place.


Niet alleen orchideën zijn hier te zien ook diverse bromelia's en andere
bijzondere planten.

Not only orchids but also other beautiful plants  to see.
























Met dit grijze weer is het wel weer eens lekker wat kleur te tonen. Over kleur
gesproken toen ik vanmorgen naar mijn werk reed, wat was het mooi
met de mist. Over de brug bij Nijkerk hebben zich op dit moment honderden
watervogels verzameld de lucht was heel zacht rose en weerspielde op een
ongelooflijk mooi wijze. Ik wou dat ik mijn camera had het zou een perfect
plaatje opgeleverd hebben.

With these grey sky's it's nice to show some color. Talking about color.
When I was driving to my work this morning, the sky was beautiful soft pink
reflecting in the water.
Crossing the bridge to Nijkerk hundred's of waterbirds were there. I wished
I had taken my camera with me. Would have given the most wunderfull picture.

Een heerlijke week toegewenst

A great week to you all

Marijke

Reacties


Populaire posts