Bloemengroet/Flowergreatings

Hebben jullie ook zo van het prachtige weer genoten? Ik krijg er ongelofelijke energie van. De tuin
vol vogels, blauwe luchten en de tuin begint te ontwaken. Maar het voorjaar begint niet eerder dan
dat mijn bruine vrienden arriveren. Dan kan ik zeggen het voorjaar is begonnen.

The weather was beautiful today. It gave me a lot of positive energie. The garden was full of birds,
blue sky's en slowly the garden is coming back to life. I can only say that spring did arrived when my little
brown friends are there again.



De beelden hieronder zijn nog gemaakt met mijn oude camera (mei 2011)

This photo's  below were made with my old camera (may 2011)

Crambre cordifolia. Wolken witte bloemetjes met heerlijke geur en prachtig groot blad.

Clouds of white small flowers with a lovely scent and very decorative foliage.

Rosa Buff Beauty. 

Clematis Niobe


 Hemerocalis.

Ismene een bolgewas in een pot.

This lady (a bulb) can't excist our winters and is going into garage in winter.

De laatste twee zijn gemaakt met mijn nieuwe camera.

The last two were made with my new camera.

Rosa Isabelle Renaissance.

De mini narcissus.

Ik wens jullie allemaal een geweldige week toe.

I wish you all a lovely week.

Hartelijke groet uit mijn kleine paradijs

Marijke

Reacties


Populaire posts