Rosa Thats Jazz

Ik heb eigenlijk maar 2 rode rozen in de tuin. Een staat er nog op mijn
verlanglijstje en dat is de Nuit de Chine. Maar weet eigenlijk niet
waar ik haar plaatsen moet want het is gauw vol in een kleine tuin.

I only have 2 red roses in my garden. One is still on my list  the Nuit de Chine.
But I don't know where to plant it because I have a very small garden. No space!







Het was dit weekend nationale tuinvogel telling. Ik had me voorgenomen
om te proberen wat van mijn tuinbezoekers op de foto te zetten maar helaas.
De tuindeur klemde door de regen dat het nogal wat voeten in de aarde had 
om de deur zachtjes open te doen. Je raad het al deur open maar geen vogel
meer te zien. Volgende keer beter.

In Holland we had this weekend the national gardenbird counting. I had the 
plan to photograph some bird garden visitors. But because of the weather
I could heardly open my gardendoor without making noice. You can guess
what happend because of the noice no bird in my garden.

Ik hoop dat jullie ondanks het vervelende weer een heerlijk weekend
hebben gehad. 

I hope you've alle had a great weekend. 

Zonnige groet uit mijn kleine paradijs

I wish you a lot of sunshine from here


Reacties


Populaire posts