Het is heel wat jaartjes geleden dat deze cijfers op mijn verjaardagstaart stonden.
Morgen al weer 54 de tijd gaat snel maar het meeste van de jaren is toch genieten
geweest en is het nog steeds en nog steeds een top gezondheid ik kan niet dankbaar 
genoeg zijn. Gisteren had ik graag naar buiten gegaan om foto's te maken maar vandaag 
zou er familie langskomen je kent het wel appeltaart bakken, voorbereidingen voor
de hapjes en avondeten. Echter de weervoorspelling gaf aan dat er in de middag
kans was op ijzel vandaag. Je raad het al iedereen heeft afgebeld en gelijk hebben ze.

It's a few years ago this figures were on my birthdaycake. Tomorrow it's my birthdag
54. Time passes by quickly but I can look back with great feelings about the past
years. Still enjoy every day in a top health. I am greatfull for that. Yesterday the weather
was gorgeous to make photograph's but today my family should be there and I had to
bake applepie and take care of today's diner. But the wintery weatherforcast was
glazed frost so my family stayed at home.


Ik ben lekker naar buitengegaan om toch nog wat foto's van het winterse Nederland te nemen.

I went out to take some wintery photo's eventhough it was grey.

Polder Arkemheen

Hier wordt een aantal malen per dag het ijs gebroken dit is een belangrijke scheepsvaartroute
naar de silo's van Arkervaart, een veevoederbedrijf.

A couple of times a day the ice is broken at this canal because it's an importent shipping route
to a cattle feed mill for the center of Holland.

Hun voetjes moeten erg koud zijn. Brrr. Voor ons is de winter heerlijk maar
voor de watervogels was het afzien.

Theire feed must be very cold. For us the winterperiod was beautiful but
for them? Tomorrow the winter will be gone.




Maar ik kreeg toch nog onverwacht bezoek.

Still I had some unexpected vistors.

 Hallo is there anybody home?


En mijn favoriete vogel de appelvink






Ik weet eerlijk gezegt niet welke vogel dit is. Is het een kopierwiek of een lijster?

De laatste is veel te donker maar ik heb geen photoshop helaas. Ik beloof jullie beterschap
qua fotografie. Ik ben door mijn gezin verwend met een statief en een fotocursus. Zal het
helpen?

The last one photo is far to dark. I promise you better photograph's. As birthdaygift
I've got a tripod and a photographie workshop. 

Ik wens jullie allemaal een heerlijk week toe en hoe blij ik ook geweest ben nog
even van de winter te genieten het voorjaar mag van mij nu echt komen.

I wish you all a lovely week. I was very pleased to enjoy the wintery days but
for me "let spring get in".

Marijke

Reacties


Populaire posts