Dooi/Thaw

Ik werd vanmorgen wakker door de wind en de regen die hoorde tegen
het raam van mijn slaapkamer. Jakkes, ik moet toch eerlijk zeggen dat ik de
sneeuw toch fijner vindt dan die akelige regen. Laat het nu maar gauw voorjaar
worden. De vogels hebben genoeg van de voedertafel en gaan weer op zoek
naar insekten in de tuin. De kramsvogel zal spoedig mijn tuin niet meer bezoeken
en teruggaan naar het dichtbij gelegen bos.

This morning the rain and wind against my bedroomwindow woke me up.
The snow is melting I wonder what suprises are coming out of the soil when
the snow is gone. The birds have enough of the food on the table and are looking
for insects in my little garden. The birds will return to forrest . I hope spring will
arrive in no time.

Appelvink



Primula

Kramsvogel

Helleborus



Ja en toch een verrassing onder de sneeuw Helleborus al voluit in knop.

Suprise the Helleborus was under the snow.

Een heerlijke week allemaal toegewenst.

Have a wonderful  week ahead.

Marijke

Reacties


Populaire posts