Het is lente zeggen ze/It's springtime

De lente is gisteren begonnen maar er is hier nog niet veel van te merken.
Vanmorgen ben ik 10 minuten in mijn tuin geweest maar ik ben snel naar
binnen gegaan. De koude wind sneed gewoon door je jas heen. Brrr.

Yesterday spring began. Not to notice in my garden. I went out
this morning for 10 minutes but the strong wind from the north-east was
blowing trough my coat. Brrr.

Narcissus Thalia



Nee, nee de narcis bloeit niet in mijn tuin. Ik heb ter compensatie een schaal
met bloeiende bollen gekocht. Maar een beetje de lente binnen brengen.

No, no this Narcis is not in my garden but overhere scale's of bulbs are
sold. So springtime is inside.

Zo ziet mijn voortuintje er op dit moment uit. Alle planten staan op de rem

This is how my little frontgarden is looking at the moment. 


Boompioen/Treepeonie
Het lijkt altijd niet of de plant handen heeft en de handen om de bloemknop
heenslaat ter bescherming.

It always looks like this one has hands covering the flowerbud with
these hands.

Helleborus Orientalis Picotee

De achtertuin. Het heeft een hoop werk gekost om de planten te verplaatsen en
zoals je kunt zien ben ik nog lang niet klaar. Het gras moet nodig bijgezaaid worden
maar ook daar is het denk ik te koud voor.

The backgarden. I did a lot of work replanting and I am not ready yet. The grass needs
a lot of new seed but with this temperatures it won't work to do so.


Primula Denticulata staat er heel zielig bij maar met een beetje zon gaat
het helemaal goedkomen.

The Primula Denticulata looks very sad. But when the sun comes she will
do her best to be beautiful.


Narcisus Tette a Tette

Dit musje moest nodig een bad nemen, brrrr!!

This little bird took a bath this morning



En dit vogeltje liet me blijken dat het echt lente was.

This bird let me know it's really springtime.


Geniet van het weekend allemaal.

Have a wonderful weekend all.

Marijke

Reacties


Populaire posts