Lente in de lucht/Spring is in the air

Afgelopen weekend was ik helemaal uitgelaten bezig in mijn tuintje. Zo heerlijk die temperaturen.
Bijna geen tijd genomen om een paar foto's te maken.

Last weekend I was so bussy working in my little garden. Such wonderful temperatures we had. I
nearly forgot to take some pictures.

Tulp Top Lips

Helleborus Picotee

De Helleborussen hebben duidelijk en klap gehad van de vorst. Maar gelukkig zijn er nog een paar onbeschadigde knoppen

The frost did damage the Helleborusses but there are a few new buds left that will open up.


De nieuw geplante rozen komen maar heel langzaam op gang. Grote stukken van de stelen zijn toch
bruin geworden en moesten worden afgeknipt.

The new planted roses are awakening very slowly. Big parts of the stems became brown and had
to be pruned again.

Bergenia 

De Bergenia is een maand later als vorig jaar. Toen was ze op dit moment al bijna uitgebloeid

The Bergenia is a month later as she was the year before. 

Anemone

Boompioen/Treepeonie

Narcicus I'innocente

 Omphalodus

Maar de echte lente begint als mijn bruine vrienden de vijver weer bevolken. Ik heb er
35 geteld en inmiddels is er weer heel veel kikkerdril.

But the real spring begins for me when my brown frogfriends arrive in my pond.
I counted 35 today and the eggs are already there.

Bruine Kikker



Ik hoop dat er nog vele mooie dagen zullen volgen. De lente is voor mij het
mooiste seizoen van het jaar.

I hope many wonderful days will follow. Springtime is the most wonderful
time of the year to me.

Een heerlijke week gewenst allemaal

A great week to all of you

Marijke

Reacties


Populaire posts