Rode Rozen/Red Roses




Ik heb maar 3 echt rode rozen in mijn tuin staan. Twee gaan er goed maar de
That's Jazz wil tot op heden niet. Eindelijke een steel omhoog van ongeveer 1 meter
en dan verdroogt ze weer. En nu is er weer 1 frisse tak.  Ook weer een kleur die
ik heel moeilijk vindt om te fotograferen. Met de regendruppels op haar
neus is ze nog mooi. Waar ik eigenlijk geen raad mee weet is het volgende. Door
de regen zijn sommige bloemen zo zwaar geworden dat ze op de grond zijn
gevallen of geheel omlaag kijken helaas. Wat doen jullie rozenliefhebbers?
Bindt je de takken aan of laat je ze gewoon liggen.

I have only 3 real red roses in my garden . Two are doing very well and
Rosa That's Jazz has only 1 branche of a meter. The colour red is not easy
to get well with my camera. But I did my best. What do you as a rose lover
do when your roses are on the ground because of the weight the rose gets
from the rain. Do you ty the rose up or just leave it on the soil?.

Rosa Malicorne


Rosa Isabelle Renaissance






En de eerste daglelie heeft weer een bloem geopend. Wat zijn ze dit jaar onwijs 
uitgegroeid in mijn tuin. Ze lijken wel van omvang te zijn verdubbeld ten opzichte
van vorige jaar.

The first Hemeracalisflower opened up. This year the plant seems to be growing
2 the size of what she was the year before

Hemerocalis



Rosa A Shropshire Lad


De regen heeft mijn tuintje heer opgefrist en heel goed gedaan.

The rain we had freshned up my little garden a lot.

Have a wonderful sunday

Reacties


Populaire posts