1 augustus/1st of august 2013

Vanmorgen vroeg was het al heel warm. Er is veel te beleven in de tuin. Niet alleen de rozen doen goed hun best maar zoveel insecten komen ook naar mijn tuintje. De opluchting was groot toen ik mijn zoon gisteren weer in mijn armen kon sluiten. Hij was voor het eerst met zijn vrienden met de bus op vakantie naar Spanje.
Weer een stap verder op de ladder naar het loslaten.

Early today it was already warm. Much to enjoy in my little garden. Not only the roses are doing theire best but also a lot of insects are flying in for a meal. I was so happy to see my son yesterdag. He went for the first time with his friends on holiday to Spain. Another step on the ladder becoming an adult.

Rosa Heritage

Dagpauwoog


Libelle

Rosa Sweet Pretty

Rosa Castle Cardiff

Gamma uil

Gehakkelde Auralia



Pentas

De laatste plant heb ik gisteren in het tuincentrum gekocht. Schijnt een goede vlinder lokkende plant te zijn.

The last plant I bought yesterday. It seems to be loved by butterflies.

Een heerlijke dag gewenst allemaal.

Have a wonderful day

Marijke

Reacties


Populaire posts