Een regenachtige dag/A rainy day

Gisteren hoorde ik de tuin zuchten. De regen kwam in een malse hoeveelheid naar beneden. Heerlijk
eindelijk weer normale temperaturen. De foto's zijn s'morgens vroeg voor de regen genomen.

Yesterday you could hear the garden breathing. We had a lovely portion of rain. I love the temperatures
are finaly normal around here. The photo's are from the moment before the rain came down.

Datura Lightfield Angel

Rosa Heritage

Ik weet niet wat het is maar ik vindt het onwijs moeilijk om een overzichtsfoto te maken van mijn tuintje.

I don't know why but to me it's always difficult to make a overvieuw photo from my little garden.



De druif heeft nog nooit zoveel trossen fruit gegeven. Ik laat ze altijd hangen voor de vogels. Vooral de
merel is er verzot op.

The grape never had so much fruit as it brings now. I always leave them for the birds to eat. The blackbirds love to eat them.

Druif/Grape

Rosa Isabel Renaissance

Rosa Paul Ricard

Ik knip bijna nooit bloemen uit mijn tuin dat vindt ik eigenlijk zonde. Maar met de voorspelde regen heb ik dit keer toch maar besloten om het wel te doen.

I never cut flowers from my garden to put on a vase but with the forecasted rain I did and I loved what I did see.



Een heerlijke dag gewenst allemaal.

I hope you have a wonderful day

Marijke

Reacties


Populaire posts