Regen/Rain

De regen kwam gisteravond wel heel hard naar beneden vallen. En je begrijpt
het al daar kunnen rozen met hele grote bloemen niet zo goed tegen. Toen ik
vanmorgen in mijn tuintje kwam lagen er van sommige de bloemen op de grond.
Maar ik mag niet klagen de rozen komen bijna een maand eerder open dan
normaal.

The very heavy rain came down last evening. And some roses can't stand
it and the flowers are on the soil. But I won't complain. Having roseflowers
in May is great.


Rosa Heritage




Rosa Saturnus King Terrazza



Rosa (Ingrid Bergman)?



Rosa Terracotta


Rosa Golden Showers

Mijn rozen hebben op dit moment erg last van schimmels zoals
op bovenstaande foto goed is te zien. Gisteren waren de bloemen
van deze roos nog erg mooi maar de zware regen heeft haar
geen goed gedaan. 

My roses are covered with fungi what you can see at the photo
of the yellow rose. Normaly it appears in july. Yesterday her
flowers were great but the heavy rain did not do her any good.
I hoped the rain would wash of the leas but helas.



En dit is de sterkste roos in mijn tuin. Geen insecten
geen schimmels

And this is the strongest rose in my garden. No insects, no
fuingi

Rosa Compassion

Rosa Isabel Renaissance

Een heerlijke rest van de week gewenst.

I wish you a great rest of the week

Hugs Marijke



Reacties


Populaire posts