A Dutch Summer





Als eerste een excuus. Vorige week zondag dacht ik de oplossing te hebben gevonden voor de
explosieve bezoekersaantallen maar helaas het probleem is nog steeds niet opgelost. 's Avonds
om 23.00 uur begon het weer. Een oplossing negeren maar. Volgens blogger kan het geen kwaad.

At first my apology's. Last sunday I thought I found the solution to get rid of the explosive visitings
at my blog. But helas in the evening it started again, Never mind blogger promisses it can't hurt your computer or blog. So the only way is to ignore it.

Ja het wil maar niet echt zomeren in Nederland. Deze week veel regen en donkere dagen. Dus wat
doe je dan een beetje zomer creeƫren in huis. Wat roosjes gekocht maar wat jammer is die hebben
geen geur.

I think summer forget's to visit Holland. Dark and rainy day's and a lot of wind. So I decided to
buy myself some flowers. And create a bit of summerfeeling inside the house.

Gisteren in mijn tuin. Yesterday in my garden.

Binnen/inside




Lelies gaan niet goed in mijn tuin daarom maar een paar takken gekocht. Heerlijk
wat een geur.

Lilly's don't go well in my garden. Within a couple of days it's full of insects. So I
bought some at the flowershop. Lovely scented.



Wat bloeide op 10 Juni/flowers from the 10th of June



Ze was zo mooi dit plantje maar binnen een nacht was ze geheel opgegeten door de slakken.

I had this lovely white flowering plant only one day. During the night it was eaten by the snails.


 Crown Princess Margarethe/Souvenir d'Alphonse Lavallee


Rosa James Galway





Rosa Sebastian Kneipp


Rosa Jude The Obscure



Rosa Mme Plantier 


Deze roos moet echt verplant worden. Eind april heb ik het Rosarium bezocht in de nabijheid van
de Rotharsteig in het Sauerland. Ik kon het niet laten om een roos mee te nemen. Ik dacht dat is een lief klein struikje maar wist niets van de eigenschappen van deze roos. Inmiddels reusachtig uitgegroeid.

I have to find another place in the garden for this rose. At the end of April we had a short Holiday in Sauerland Germany. I visited a Rosarium there. And I had to take a rose with me. I thought that I bought a lovely small shrub and put in the front of my frontgarden. I did not know anything about the size she was going to be. But it's amazing how huge it is already.


Rosa Marie Curie



Rosa Evelyn


Wishing you all a beautiful weekend ahead.

Rosehugs

Marijke







Reacties

  1. I am sorry the summer is so cold in Holland ... But the flowers are smiling :) And the lilies are gorgeous ! Hugs, Marijke ! Have a lovely weekend !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. What I am so sorry for are the family's celebrating theire holidays here. But nobody can do anything about the weither. And the flowers make me certainly smile Dani.
      Have a great weekend.

      Verwijderen
  2. It's raining here too, and it's boring with autumn weather already. Your roses are lovely despite the bad weather. Sebastian Kneipp is so beautiful!

    I wish you a sunny weekend, Marijke!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you so much Marit. It's so true it looks like autumn overhere.
      Sebastian Kneipp is a great one. And a lovely scented one.
      Rosehugs and lots of sunshine Marit.

      Verwijderen
  3. We moeten er maar wat van maken, Marijke. Wil het niet buiten dan maar binnen.
    Een beetje gezelligheid doet je ook wel opfleuren.
    Je rozen blijven onveranderd mooi!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vindt het zo zielig voor al die gezinnen die op campings staan in tenten. Maar ja we hebben het weer maar te
      nemen zoals het komt.
      Heerlijk weekend gewenst.

      Verwijderen
  4. Dag Marijke, fijn dat je nog even terugkomt op die statistieken-kwestie.
    Ik had vorige week ineens haast 2000 hits uit Rusland. Ik zou nƩt jouw adviezen gaan opvolgen, maar gelukkig las ik je laatste post. Het zullen wel een soort spy-bots zijn, die langs de blogger-sites gaan.
    Ik doe nu maar niets. Die statistieken zijn dus verre van betrouwbaar.Gewoon negeren dus.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goedemorgen lieve Zem. Ik schaamde me dood ik dacht dat ik het gevonden had. Het schijnt zo te zijn dat de cijfers die je ziet achter je blog's wel kloppen. Ook die van de dag week of maand. Ik dacht eerst dat het misschien een zet was van google (blogger) zelf was om je te overtuigen dat het plaatsen van add-sense (reclame) op je blog je geld op zou kunnen leveren. Maar daar zit ik niet op te wachten. Je wordt al op vele andere manieren overspoeld met ongewenste reclame. We gaan gewoon stug door met bloggen (lol). Het houd van zelf wel een keer op.
      Fijne zondag gewenst.

      Verwijderen
  5. Sorry about your dark and rainy days, Marijke, but your roses must love your weather--they are all beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. One day the rainclouds must be empty Rose. I hope we get some beautiful late summer days.
      Have a wonderful day.

      Verwijderen
  6. Reacties
    1. We maken het gewoon zelf gezellig (lol). En de kabouter op mijn buitentafel blijft ook lachen dus ik ook (lol).
      Een mooie zondag gewenst.

      Verwijderen

Een reactie posten

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog. Ik hoop dat je nog een keer
terug komt. Ik zou het heel leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Thank you for taking time to visit my blog. I love to read your
comment and hope you re-visit my blog again.


Populaire posts